Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Najbardziej hejtowane Dark Souls wyrosło na niezwykle ważną grę dla FromSoftware. Bez niej Elden Ring mógłby nie powstać
Ojciec Soulsów i sternik studia FromSoftware, Hidetaka Miyazaki, udzielił ostatnio szeregu wywiadów największym anglojęzycznym serwisom branżowym, w związku z nadchodzącą premierą dużego rozszerzenia do gry Elden Ring.

Co ciekawe, Miyazaki w swoich wypowiedziach nie ograniczał się jedynie do popularnego „Eldena”; chętnie nawiązywał również do poprzednich gier swojego studia. W jednej z takich rozmów, przeprowadzonej przez portal IGN, Miyazaki – ku zaskoczeniu wielu fanów – podkreślił ogromną rolę Dark Souls 2 dla rozwoju studia i jego kolejnych projektów.

Z jednej strony wypowiedź ta może dziwić, wszakże Dark Souls 2 uchodzi wśród społeczności „Mrocznych Dusz” za zdecydowanie najsłabszą część serii, składającą się z szeregu nietrafionych pomysłów i mechanik. Jednakże…

...Dark Souls 2, chcąc nie chcąc, było projektem przełomowym w historii studia FromSoftware – przynajmniej jeśli chodzi o skalę.

Podczas gdy bardzo dobre Demon’s Souls oraz pierwsze Dark Souls mocno stawiały na skondensowaną zawartość, tak DS 2 otworzyło cykl nie tylko na nowe rozwiązania (jedne udane, inne nie), ale także na nieco bardziej otwartą konstrukcję – z większą „pompą”.

Po latach Miyazaki mocno docenia ten eksperyment, który w przewrotny zbudował tożsamość dzisiejszego studia FromSoftware – opartego na zaufaniu i ambicji.

Naprawdę nie ma sposobu, aby powiedzieć, jak i czy seria byłaby kontynuowana w taki sam sposób jak teraz, gdyby nie Dark Souls 2 – powiedział Miyazaki.

Co więcej, szef studia FromSoftware przyznał, że to właśnie druga odsłona Dark Souls najbardziej z całej trylogii przypomina Elden Ringa. I nie chodzi tu tylko o łagodniejszą kolorystkę, jaką znajdziemy np. w Majuli czy wieży Heide, ale o ambicje, w jakie mierzył projekt, który, mimo drobnych potknięć, ostatecznie i tak okazał się sukcesem – również dla szefa studia go tworzącego.

Jeśli chodzi o Dark Souls 2, osobiście uważam, że był to dla nas naprawdę świetny projekt i myślę, że bez niego nie mielibyśmy wielu rozwiązań oraz pomysłów, które posunęły serię naprzód i przyniosły nowe gry – podkreślił Miyazaki.

Źródło:
"ReddoX" - GRY-OnLine
Klemens
2024-02-25 07:49:27
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow